8. července 2011

Corsa už z výroby na čtyři druhy paliv

Líbí se mi přístup výrobce v posledních letech. Nezavádí nesmyslné technologie do obyčejných aut, jako je čistě elektrický pohon, ale snaží se vyrábět pohony, které jezdí na palivo, co už je prověřeno a má vybudovanou infrastrukturu.
Kromě benzínových a naftových motorů, jsou delší dobu přístupné i CNG verze, avšak jen pro některé modely. Teprve nedávno byly na trhu i LPG verze pro klasickou Corsu. Nyní budou výkonnější verze.
A to je dobrý počin! Jsem zvědav na české ceny. 

Zdroj: autoevolution.com

Víko nádrže paliva

Umístění nádrže na LPG

Pohonná jednotka LPG

3 komentáře:

mirka řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Anonymní řekl(a)...

Mám auto Opel několik let a zatím ně nikdy nenechalo ve štychu, a to ani během špatného počasí. Možná je to tím, že se o něj podle mě dobře starám a vozím ho dvakrát ročně na servis. Nedávno jsem si koupila tady chytrá zrcátka a příslušenství pro parkovací kameru, abych měla zase svoje auto o něco pohodlnější.

IGN řekl(a)...

Však v pořádku. Já si myslím, že na tom není nic špatného. Ostatně proč by mělo být. Naopak mě štve, že dneska se už takové variace od základních verzí vozidel nedělají a člověku zůstává na výběr buď benzín anebo drahá přestavba a obvykle ztráta záruky. Na druhou stranu u těch nových aut jsou problémy ve více věcech. Třeba kola... myslím si, že o tom by vám v pneuservis Praha 8 mohli dlouho povídat. :)