19. října 2010

111 111 km

Dnes byl ten slavný den, kdy mi tachometr ukázal číslo 111 111 najetých km na naší Corse 1.2 59kW, Easytronic, r.v. 2005. Což také znamená, že od koupě mám najeto svých 100tkm.
Letos jsem zvažoval obnovu vozového parku, ale tohle autíčko v dané výbavě nemá chybu. Ta praktičnost a obratnost ve větším městě, vynikající spotřeba, slušná použitelnost na dálkové jízdy, spolehlivost a připravenost v každém počasí, škoda se jí zbavovat! Když už jsem si doladil malinko problémovou klimatizaci už z výroby (výměna řídící elektroniky), pořešil rozvody atd., tak si ji ještě s manželkou necháme.

Máte někdo na tomto či podobném typu najeto víc? Nějaké větší problémy?

4 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

Na mém Céčku mám nakrouceno 101.000. Vše ok. Občas se jen ohlásí zanešený EGR ventil a lehce sem tam proklouzne spojka.
C 2006 1.0i easytronic

autor řekl(a)...

Easytronic mi někdy po studeném startu v chladném počasí dost tvrdě a neobratně zařadí dvojku (slyšitelný ráz a otřes). Někdy se sám rozjíždí hned na tu spojkou regulovanou dvojku, když hrozí prokluz kol (do 2,5°C nad nulou), a to je fajn. Ale ten režim opustí na můj vkus předčasně, pokud nepoužiji tlačítko * (sněhová vločka).
Zvláštní je, že jiný den (podobné podmínky) se rozjede na jedničku a drží ji i 10s, i když bych už dávno řadil za 2 a taky to často udělám za něj (ťuk dopředu "2", ťuk doleva "A").
Ale jinak nedoceněné autíčko!

autor řekl(a)...

K tomu přeřazení ještě dodám, že je to zpravidla v momentě, kdy uberu plyn zrovna když automatika přeřazuje (shoda okolností, ne schválně)

Anonymní řekl(a)...

Gratuluji ke kilometrovému jubileu, dnes již určitě mockrát přejetému. Taky jsem nedávno najel na mém Fordu 100 000 kilometrů. A to jsou ho kupoval se 120 000 km. A vlastně v pohodě auto. Do teď. Jen to chce samozřejmě péči. O gumy se mi stará laserová geometrie Praha, pak samozřejmě taky takové ty věci jako pravidelné výměny a tak. A věřím, že ještě tak 100 tisíc uděláme. ;-)